Battlefield:BC2 + NERDPHILIA = TRUE!

26 Jan

i miss my xbox and my bfbc2  only 3 days left!   This is how my computer looks like right now. Best wallpaper ever.  One of my xbox friend also send me a picture from one match.. aww 😀

6 svar to “Battlefield:BC2 + NERDPHILIA = TRUE!”

  1. Halling januari 26, 2011 den 2:31 e m #

    Du börjar bli duktig på att photoshoppa sötis! =)

    • Nerdphilia januari 26, 2011 den 5:07 e m #

      Tss inte ens jag som tagit kort på den där som du kanske ser Mister de är grabben från mexiko och jag har lite skills i bakfickan! vill du ha lite? 😉

  2. Kajan januari 26, 2011 den 2:51 e m #

    Hmm ser att du spelade med dansken där;) Bra gjort att bli bättre än han på listan;)

  3. Jonathan The Embodied januari 26, 2011 den 10:25 e m #

    Anledningen till att jag brukar hamna bra till är att Becka eller Kai väcker mig hela tiden så jag kan ägna mig åt det jag är bra på, nämligen skjuta de andra 🙂

  4. okal mars 3, 2011 den 8:58 e m #

    انا هاموت وعمل اميل على العبة دى ازاى

Kommentera

