Momentum live på Dreamhack!

2 Dec

Hey Im sorry but this blog going to be in swedish becuse this thing im going to talk about is in swedish !

head

Hörrni svenska gamers jag måste tipsa om momentum som sände live under hela dreamhack, super trevligt gäng och många intressanta gäster med bra ämnen och frågor.

här har ni en del av en livesänningen, om ni klickar på länken här -> Momentum <-.

Glöm inte att även kolla in ctrlaltelite som jag precis blivit en del av, finns även en underbar julkalender där som ni absolut inte får missa! =)

nu failar wordpress men kolla in länken där hittar ni även fler klipp från momentums live sänningar!
http://www.justin.tv/widgets/archive_embed_player.swf
Watch live video from Team Druidz E-Sport Channel on Justin.tv

3 svar to “Momentum live på Dreamhack!”

  1. Martin Lindell december 2, 2010 den 10:26 e m #

    Tjo! Fel länk, den leder till Momentum med mig. 🙂
    Här är du:
    http://sv.justin.tv/teamdruidz/b/274634237

    • Nerdphilia december 3, 2010 den 1:46 f m #

      jo jag vet hahaha men jag gillade de klippet med dig o hon ! =D

  2. Nerdphilia december 3, 2010 den 1:45 f m #

    jo jag vet hahaha men jag gillade de klippet med dig o hon ! =D

Kommentera

