BFBC2 People GIEF Gamertag! =]

2 Dec

7 svar to “BFBC2 People GIEF Gamertag! =]”

  1. Andreas ( @ficklampa ) december 2, 2010 den 8:30 e m #

    min xbl gamertag är SWEC knaSen

    eller nisste@hotmail.com om det int funkar…

  2. rikard december 2, 2010 den 8:31 e m #

    Got it yesterday, add me! rgynnerstedt

  3. Metroius december 2, 2010 den 8:40 e m #

    Du kan lägga till GT: Metroius om du vill. Jag spelar alltid Battlefield när någon annan är sugen.

  4. Jose Manuel Tamariz december 2, 2010 den 8:56 e m #

    MelTamariz i´m already on your friend list though 😛

  5. HenkusFilijokus december 2, 2010 den 9:41 e m #

    Min gamertag är HenkusFilijokus, är dock inte säker på om jag kommer hinna spela BF:BC2 innan Vietnam släpps 😦

  6. Sofia december 2, 2010 den 10:43 e m #

    Nu spelar jag inte jättemycket BFBC2 längre, men med de nya kartorna och Vietnam som snart är här kommer det nog bli lite mer igen, så adda mig gärna! Gamertag: consolegrl =D

  7. Joakim december 3, 2010 den 11:03 f m #

    Har haft det hemma ett tag nu och slet av plasten i förra veckan, hamnade dock inte i 360 förs idag =P.

    Är ingen höjdare utan rätt så medioker, kanske snäppet under, har lite svårt att bedöma min egna förmåga =P.
    Slänger in gamertagen om du vill spela någon gång så hojta =)

    Gamertag: ekasp.

Kommentera

