hihihih

27 Feb

6 svar to “hihihih”

  1. Jon februari 27, 2010 den 9:04 f m #

    Oh :O Don't summon the wrath of the Apple fanboys!

  2. erik februari 27, 2010 den 2:00 e m #

    I ett tidigare inlägg visar du att du gillar deras produkter och nu då lägger du upp den här? :O hur ska du ha det?rolig bild förövrigt

  3. tgi86 februari 27, 2010 den 7:24 e m #

    Epic win!! Garvade röven av mig

  4. Rebecka februari 28, 2010 den 1:54 f m #

    erik : HAHA JAG vet inte jag är delad , ibland avgudar jag iphone men sen tycker jag egentligen inte om den ändåå ^^ men ipaden är FAIL ! tgi86 : Samma här HAHA

  5. Gamer-Kapten februari 28, 2010 den 4:32 e m #

    hehe jo, ipad är epic-fail

  6. Lasse mars 3, 2010 den 4:42 e m #

    Fail på multitask på stenen. Allt visas ju bara i en skärm. Durable hade varit bättre… Ipad är crap men kommer sälja smör. Jag är besviken men kommer nog köpa en ändå.

Kommentera

